Lova blev bortskämd i dag....

I dag har det varit toppen väder i Götet, igen tryckade värme men ändå soligt och skönt. Lova och jag har varit i Landalabergen och hälsat på Maria. Vi käkade sallad och hon hade bakat en kaka efter viktväktarnas recept, den var jag ju tvungen att testa. Lova fick en fin klänning i present och den kan hon ha från 4 månader och framåt. Efter maten och presentöppningen gick vi ut och solade på en gräsplätt och pratade om hur vi skulle få bort våra extrakilon. När jag kom hem fanns det mat till mig i kylskåpet som svärmor hade gjort, det var nog tur det för annars undrar jag om det hade blivit nåt för min del i kväll. Per fick ett extra arbetspass som inte var planerat...och det är han som brukar stå för matlagningen! Nu finns Lovas dopklänning här hemma, tvättad på kemtvätt och med banden på plats. Det är en av de finaste dopklänningar jag sett och det roligaste av allt är att Per var den sista att döpas i den för 32 år sedan. Lova är den första tjejen som döps i den!  Mammas älskling kommer att bli som en docka.....

Nu äger Lova också en klänning från Ralph Lauren...men det är hon ju givetvis totalt omedveten om själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0