En liten försmak på sötnosen...



Min tjej i sin dopklänning, visst är hon fin? Lova och jag gick en timme ikväll, gata upp och gata ner i Linnéstan. Vädret var ju underbart  nu på kvällen och massor av människor var i rörelse. Vi tänkte gå bort till Per på avenyn men han hade nog inte haft tid att prata med oss ändå, med tanke på det fina vädret och allt folk som vill komma in på uteställena.Väl hemma igen fick Lova lite mat och somnade nöjt i mitt knä, det var bara att byta hennes blöja och sen bädda ner henne i sängen. Själv passade jag på att plocka ur diskmaskinen, tvätta en maskin kläder, sälja lite protein för Pers räkning och sitta och "snacka" i forumet på familjeliv.

Jag fick en härlig räkning (med viss ironi) från CSN i dag och att vara mammaledig och betala sina studieskulder är ingen bra kombination om man samtidigt hade tänkt leva med allt vad det innebär. Det får nog f-n bli en insändare i tidningen, men vilken politiker bryr sig om det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0