Skitsnack...

I går var vi i Hörby och hämtade olja till växellådan på bilen, en stor dunk rikare och 900 kronor fattigare åkte vi därifrån mot Älmhult. Per skulle lämna in sina gamla fäljar på posten där. Någon glad snubbe långt upp i Sverige har köpt dem av Per på blocket. Jag orkade dock inte åka ända upp till Älmhult från Hörby så Per fick släppa av mig och Lova här i Osby innan han åkte vidare. Trötta som vi var så somnade vi och sov i ett par timmar....sen var det dags för idolfinalen och Lova var nästan lika intresserad som jag. Hon satt i mitt knä och "dansade" till Calles entrélåt. 

I dag har vi plaskat runt i badkaret, jag och Lova. Ren och fin somnade hon och jag slappar i soffan. Perfekt start på Lördagen! Resten av dagen blir lugn med ett gäng filmer och lite popcorn till i kväll. 

Ha en skön Lördag:)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0