Lova tar nya steg...

I dag ska Josse och jag åka till Kristianstad och lyssna på Erik och Calle från Idol. Affärerna är öppna fram till 20 då musiken börjar så det blir lite shopping också. Ska bli riktigt trevligt att komma dit!

Lova har kommit på att hon kan spotta ut maten över bordet för då blir det roliga pölar som man kan leka med. I helgen blev hon bättre på att plocka upp sin tappade napp och sätta tillbaka den i munnen...på rätt sida. Innan dess har hon oftast satt den fel i munnen och blivit fruktansvärt frustrerad. Hon har blivit bättre på att förstå vad som händer om jag gör på ett visst sätt, handling-verkan! Det är mycket sånt nu och mindre fysisk utveckling. Något annat som är nytt är att hon förflyttar sig sittandes, det märkte jag i dag. Jag såg inte hur, bara att hon hamnat bra mycket längre fram än där jag satt henne. Ska bli intressant att se hur hon gör! Denna tiden är helt fantastisk, det är jättemycket som händer. Sen får jag ju inte glömma att berätta att ytterligare en tand är på väg upp eller kanske ner, eftersom den sitter i överkäken. Det är en framtand!   

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej på dig!

Hade tappat bort din bloggadress men nu är jag här igen :-) Ska läsa i kapp lite... Vad mysigt att åka o shoppa o lyssna på idolerna! vill med! Ja visst är det en roligt tid detta, mkt som händer. idag har vi åkt pulka, det var mysigt. Stor kram till er!!

2009-12-21 @ 21:40:33
URL: http://familjensweetie.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Hej Caroline, kul att se dig här igen! En pulka måste jag köpa till Lova:)

Jag såg inte så mycket av idolerna idag, vi hamnade bak scenen, men jag såg deras ryggar, haha! Vi höll oss inne i värmen in i det sista så vi fick nog de sämsta platserna



Kramar

2009-12-21 @ 23:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0