Julkort, klappar och en efterlängtad kamera!

Det börjar lacka mot jul och varje dag får jag något litet fixat. I dag blev julkorten klara med lite fantasi, kuverten gjorde jag själv av styvt papper och lim! Med guldpenna kan man få det mest simpla att se fint ut. Äntligen är de färdiga och stoppade i julpåsen, bara att lägga dem på lådan! Kameran kom tillbaka lagad, vilken lycka:) Nu kan jag fota igen och det lär bli massor i jul och nyår. Sist men inte minst var jag nere på ICA och hämtade en julklapp från Lovas farmor Gunnel. Lova fick en, jag och Per fick en. Jag la dem i högen av julklappar, frågan är bara om jag kan låta bli att öppna dem innan julafton. Återstår att se!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0