I´m dreaming of a white x-mas....

Jag vaknade till ett vitt landskap i dag, mer än frost men ändå inte snö, något mellanting! Kallt var det i alla fall. Lova fick mat, jag fick mat, vi badade och sen lekte vi med alla hennes leksaker på golvet. Klockan 12 kom pappa och Per hem på lunch och sen åkte jag och Lova till Josse och Hilma. Nadja var också där, Josses kompis, och hon tog en massa bra foton på Hilma och Lova i deras tomtekläder. De var så söta så mitt hjärta smälte flera gånger om:) Josse och Per håller på att flytta, de har sålt sitt hus, så det fanns gott om tomma ytor för fotografering. Nästa vecka ska Daniel, mitt ex, ta bilder med sin värstingkamera på alla fyra kusinerna, Ebba, Agnes, Hilma och Lova. Vi tänkte göra en förstoring till pappa och mamma i julklapp, men även min mormor ska få en såklart!! 

Sitter just nu och tittar på ett smutsigt köksgolv, jag prioriterade bort det i dag, jag ville hellre ha en myskväll med Per så vi laddade med film och popcorn, men nu fick han hoppa i säng för han har ju till skillnad från mig ett jobb att sköta, haha! 

Någon promenad hann det inte bli i dag men kanske i morgon!

På Lördag bär det av till Göteborg igen, tyvärr bara för dagen, vilket innebär att jag inte kommer hinna med allt jag vill göra. Vi ska tömma förrådet till vår lägenhet, där står några möbler som ska ner hit. Sen blir det utkörning av kosttillskott till kunder men det får Per göra själv. Under tiden ska jag och Lova försöka klämma in en fika på stan och handla fler album till hennes bilder på Åhléns

Om Anna läser detta: Jag hoppas ni får en mysig vistelse i Falkenberg och shopping på Ullared!

Till Josse, min syster yster: Tack för en trevlig dag i dag:)  


Kommentarer
Postat av: ANNA

hej klart att jag läser kolar typ varje dag hihi japp vi ska mysa som bara den kan du tro hoppas at ni får lika trevligt i götet så tar vi o vallar fläsket nästa vecka nu har jag lite mer tid kalaset över kram

2009-12-03 @ 23:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0