I dag är det dagen före...

och det är fullt upp, vill jag lova! Fotona som ni ser här under är den sista julklappen för mig att slå in! Sen är den biten klar! På spisen står köttbullar och puttrar, för det var vår uppgift att fixa till morgondagens knytis-jul hos bror i hans nya fina hus! Årets jul blir magisk, tänk att se sitt första barn sitta och riva upp paket, då snackar vi glädje, lycka, stolthet och förmodligen inte ett öga torrt på nån av oss! Lilla Lova har fått massor av paket och jag ska göra mitt bästa för att dokumentera öppnandet och sen dela med mig av det här på bloggen!

Ni undrar säkert varför jag delat in de fyra kusinerna i "De stora tjejerna" och "minstingarna", när det uppenbart inte är så när det gäller barnens åldrar. Ebba och Agnes är ju de stora tjerna rent åldersmässigt och Hilma och Lova de små! Men, så är det inte riktigt i mina ögon, haha! Ebba är stor, hon är rent av JÄTTESTOR, och jag fattar inte var tiden tagit vägen när det gäller henne! Agnes är och förblir alltid en minsting, hon är mindre än Ebba och hon har varit minst i 4 år innan de små kom...och det är svårt att ändra! Att Hilma tillhör de stora tjejerna är för att hon blev helt plötsligt gigantisk när lilla Lova föddes! Hänger ni med? Hilma är en stor tjej, det bara är så! Snart fyller hon 1 år och det är stort, fy fasiken!

Min duva är den minsta, hon är så pytte mammas lilla älskling och när hon har sin "bappe" i munnen ser hon ännu mindre ut! Lilla Lova kommer alltid vara liten även om det kommer fler bebisar i familjen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0