Hemma igen!

Tillbaka i Osby efter en härlig helg, dock lite trångt på Göteborgs gator så här års när folk är desperata efter julklappar. Överallt fick vi vänta på toaletter och hissar, och det var svårt att komma fram och titta på saker i affärerna. Som kompensation körde vi inom Eurostop i Halmstad på hemvägen och där handlades den absolut sista klappen. Nu är det klart, bara brorsan kvar...och julmaten...och...nja, det där med att vara klar är nog en överdrift!  

När jag och Lova shoppade som bäst i city jobbade Per som en tok på sitt lager. Sammanlagt 50 burkar kosttillskott levereade vi denna gång! HEJA OSS...och framför allt HEJA LOVA som snällt, utan ett knyst, åker med sina föräldrar runt hela stan i timmar för att leverera. Hon sov och åt i bilen, men protesterade inte en gång! 

I dag har jag och syster Johanna gjort ett första försök att planera upp nyår. Jag har inte firat nyår på 3 år pga att jag jobbat, varit högravid (som förra året), Per jobbat och så vidare. Nu vill jag ha FEST, med mat och dricka! Jag hoppas flera par sluter upp, gärna med sina barn!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0