Fika, shopping och lite lussefirande i kväll

Jag och Lova mötte upp Josse, Per och Hilma på bokhandeln för att fixa grejor till julkort, men utbudet var skrattretande litet och det fanns inget kul att köpa...så vi gick vidare och tog en fika på Börjes. Sen gick jag och Lova till Brio för att handla Hilmas julklapp men där var stängt måndagar så det får vänta tills i morgon. Därefter smet vi in på ICA och hämtade ett paket på posten och slutligen gick vi till Klädkammaren och fixade Pers julklapp, en snygg T-shirt i vitt. Så en julklapp kom vi hem med i alla fall.

I kväll ska jag och Lova gå till Lovas kusin Ebbas skola och titta när hon och hennes kompisar lussar, men innan dess ska Josse komma med julkorten, äntligen!!! Alltså korten vi tog på Lova och Hilma som nu är redigerade och färdiga att göras till julkort. Frågan är bara hur jag gör julkort utan material och hur får man tag på material i en sorglig by som denna, grrrr! Arg nu!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0