Aftonen över...

Nu är julafton över och det gick lika fort som vanligt! Här nedan kan ni följa delar av vår jul i bilder! Hela eftermiddagen och kvällen flöt på ungefär som den brukar. Vi drack glögg, vi åt julmaten, tomten kom och det blev julklappsöppning, vi åt julgröten och sen blev det "efterfest" hos Johanna och Kim. Klockan ett på natten var vi hemma igen. Lova fick massor med klappar och gladast blev hon för byggklossar i plast som hon fick som en liten extragrej av sin mormor och morfar. Där ser man, oftast är det billigaste krafset det roligaste för barnen. Jag blev gladast för sittsäcken hon fick av min bror Markus, för en sån har jag tjatat om länge! Nu ska det bli kul att se om hon kommer att gilla den lika mycket som jag.

Nu står nyår för dörren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0