Jag har en ny...

blogg igång! Kolla in den på www.lovaochmamma.blogspot.com. Alltså, adressen är den samma men jag har bytt bloggportal. Innan du klickar dig vidare så ta en titt på mina foton från kräftskivan här för snart kommer denna bloggen enbart vara ett minne blott

Hoppas ni har överséende med att jag är ny på blogspot och saker och ting som att lägga in kommentarer eller svara på era kommentarer kanske kan ta sin lilla tid;) Dessutom finns det saker att fixa med, men de kommer efterhand att dyka upp på skärmen

Kommentarer
Postat av: Maria

Fått tummarna ur nu? ;) Ska titta!

2010-09-06 @ 23:25:54
Postat av: Jennie

Japp, nu ät tummarna ur...;)

2010-09-07 @ 20:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0