Nya bud...

toaletten kommer inte va klar förrän tisdag, har vi fått höra nu. Gääääsp! Det är ett sånt litet jobb i jämförelse med vad de också har, så de får klämma in vår toa lite då och då, det är därför det tar tid. I morse var en gubbe här och fixade till väggarna så att vid middagstid ska väven upp och sedan ska det grundmålas en gång i eftermiddag. Det ska målas med färg i morgon och på måndag ska det målas igen...


I dag var det en busig Lova som vaknade, hon är superpigg på förmiddagarna och katten får passa sig, kan jag säga, om han vill ha kvar pälsen på kroppen. Hon är överförtjust i vår katt, men han gillar henne måttligt:) I eftermiddag blir det en runda till mina föräldrar för att duscha och hälsa på. I kväll blir det promenad och så ska jag eventuellt dra fram lite foton av Lova och sätta in i pärmar.

Just nu är det ganska mycket vardag här hemma. Kanske är det just nu vi skulle boka in en resa eller något som bryter det invanda mönstret, men med inte mindre än 3 födelsedagar nu i veckorna så vill vi ju helst vara hemma. Den första är på lördag när syrrans äldsta fyller 7 år, Ebba. På söndag ska jag vara lek-ledare på hennes barnkalas när inte mindre än 22 elever kommer från hennes klass. Sedan är det hennes lillasyster Agnes tur den 1 april, och så Lova och Per den 10 april. Den 25 april är det dags för Lovas gemensamma kalas med sina bebis-vänner från Gbg. Ja, det händer en del på kalasfronten om man säger så! Därimellan är jag bjuden på ett 30 årskalas/ 1 årskalas som jag också ska försöka pricka in;)

Kommentarer
Postat av: Maria

tråkift att det tar tid inte kul att vara utan toan. När vi renoverade höll jag på att gå upp i limningen. Henry var nyfödd och allt. Har aldrig varit så förbannad på Henke innan,slökorven! Han pappa fick hjälpa oss tillslut och när han kom vid typ 6 på morgonen fick jag nästan ägglossning så förbannad jag blev. Vi hade inget privatliv, what so ever, under denna tiden. Som det känns kunde jag lika gärna ammat Henkes farsa istället för Henry.Kram

2010-03-20 @ 23:45:52
Postat av: Jennie

Haha:) :) Men jag förstår att det var en jobbig tid eftersom han var nyödd och ni renoverade ganska mycket. Jag ska ju eg. inte klaga på detta lilla projekt:)men i går när vi alla skulle duscha innan kalaset kändes det sådär...Kram

2010-03-21 @ 10:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0