I kväll har Lova haft sina kompisar på besök...


Emilia, Lova och Isak på en lite suddig bild från i kväll!

Familjen Persson kom kl 18 och vi åt en god lasagne som Per fixade, sen blev det melodifestivalen och en massa snacks. Mycket trevligt:) I sista stund kom jag på att jag även köpt glas så då fick det bli lite av det också. Lova fick ett jättefin leksak som var spännande. Tack, Anna och Patrik för en trevlig kväll som äntligen blev av;)

Tidigt i melodifestivalen gissade jag på att Anna Bergendahl skulle ta hem det, vilket hon också gjorde;)

Att ha trevligt tröttar ut så nu ska vi i säng

Godnatt alla mina underbara läsare!  

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är sjuk med ditt gissande, märks att du är utredare;) F-n hur lyckas du? Du kanske ska spela på nåt, du kan säkert bli rik. Vinn lite till mig då för nu har min ena kindtand gått åt hell. Fåt ta ur semesterkassan;) inte nice:(

2010-03-14 @ 22:58:44
Postat av: Jennie

Haha, du är rolig du! Hatar att spela på lotto och sånt, fy va trist. Köper inte ens en trisslott;) Hoppas det löser sig med tanden, det är inga roliga utgifter. Kram på er

2010-03-15 @ 16:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0