Vagnproblem!!

I dag är jag smått irriterad. Paret som skulle köpa Lovas vagn dök inte upp som vi hade bestämt. Jag ringde och de hade tusen undanflykter. Vi hade tvättat vagnen, tvättat skötväskan och spolat av chassit, den var som ny. Jaja, sånt är livet! Vi får väl dras med vagnen ett tag till. Vagnen jag beställde till Lova skulle eventuellt komma 1 juli men det var inget de kunde garantera så jag avbeställde den och försökte på ett nytt ställe. Även där samma besked. I morgon ska jag försöka på ytterligare ett ställe. Jag tror det är den färgen som sanbbt tar slut för de har de andra färgerna på lager. Svarta vagnar är populära, så är det! Förutom att fixa till vagnen har vi varit i mina föräldrars trädgård hela dagen för Lovas skull. Hon älskar gungan, rutschkanan, trehjulingen och stenen som man kan plocka med. Att plocka gräs funkar också;) Min rygg mår inte lika bra med tanke på att jag puttade på henne när hon satt på trehjulingen och vägrade hoppa av. Så smidig man är;) 

I morgon är det dags för en ny förmiddag på dagis... 

Kommentarer
Postat av: Malin själv

Arwh! Dessa idioter som ringer och sen inte kommer. Har vart med om det när jag sålt bilar. Man blir såå arg!!

Hoppas ni blir av med den snart! Och hoppas ni hittar er nya vagn snart också!

Ja detta med ryggen. Tänk va skönt det kommer bli när man slipper gå dubbelvikt hela dagarna. ;)

Kram!

2010-06-08 @ 13:41:37
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/
Postat av: Jennie

Har några ställen på lut nu som jag tror har vagnen;) hela grejen har legat lite på is nu när vi varit krassliga men snart så....

2010-06-08 @ 21:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0