Rinnande näsa och halsont...

ja, det är vad Lova och jag har dragit på oss! Hilma som redan är förkyld kommer eventuellt hit kl 13 och stannar en timme när mamma Josse åker till banken. Lova är lite kinkig, men att leka med Hilma funkar alltid. Själv är jag matt i kroppen och mina körtlar på halsen har växt till det dubbla. Det ser ut som om jag inte har någon käklinje;) Hur som helst, halsfluss är det inte eftersom värktabletter hjälper och näsan rinner. Ett tydligt förkylningstecken på mig. Detta är något nytt, att jag drabbas av detta mitt i sommaren. Kan det ha något med Lovas dagis att göra kanske, haha:) Tråkigt är det i alla fall:(

Kl 17 i eftermiddag har fina Isak och hans föräldrar bjudit oss till hans 8 årskalas. Detta är något vi sett fram emot flera dagar och så händer detta. Typiskt!!

Hur det blir med jobb i morgon har jag inte en aning om...

Nu blir det en stor kopp tee och vila på soffan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0