Dagen räddad....



trots tråkigheter som hängde över mig, nämligen städ! När Mama damp ner i brevlådan och påminde mig om att jag faktiskt tecknat en prenumeration kändes det helt plötsligt inte lika jobbigt att dra dammsugaren först på ovanvåningen och sedan på undervåningen. I min iver att få sätta mig ner och läsa sneglade jag på tidningen som låg på hallgolvet, men hela tiden hade jag målet för mina ögon. Först ska båda toaletterna skuras och helst ska kylskåpet torkas ur. Sedan kan jag sätta mig och läsa! Tidningen låg där som en morot, en lockelse om vad som komma skulle.

Så kort sammanfattat, en dag som skulle kunna bli både bläää och fyyy blev faktiskt riktigt "najs" tillslut.

See you later......

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej vännen!

Håller med dig, vardagslyx o få mama i brevlådan. Fick med min idag!! :-)

Hoppas att din sommar blir fin och att du själv sätter gränserna för vad du hinner och orkar med! Ingen vinner på att du stressar ihjäl dig. Om vi ses blir jag superglad, hör av dig om du får ihop det (per sms är bäst) annars så tar vi det vid ett annat tillfälle. Ta hand om dig vännen!!

stor kram!!!

2010-07-08 @ 21:28:35
URL: http://www.familjensweetie.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Brukar låna syrrans ex. Har själv inga barn därför ingen tidning men den är bra ändå. Det står annat i den med som är matnyttigt för en studernade singel/Kajsa

2010-07-08 @ 23:34:38
Postat av: Jennie

Caroline: Jag hoppas verkligen att vi ses i sommar, det är mitt mål. Om det trots allt kör i hop sig så tar vi hösten helt enkelt. Ses ska vi i alla fall;) Ha det gott, Kramar!!!!



Kajsa: Jajemensan där finns något för de flesta i den tidningen, lite mode, lite skönhet, ett och annat recept....men det är klart har man barn blir den ju mer intressant. Vad pluggar du? Kul att du tittar in och läser min blogg. Skriver du själv?

Ha det gott, kram

2010-07-09 @ 21:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0