Homeparty succé i kväll!!!

Vi hade en rolig kväll hos Carolina på homepartyt med inredningsprylar. Det blev som jag misstänkte, att jag handlade på mig lite mer än jag trodde/borde:) Det blev en termos, en pick-nick korg, en väggkrok, en bordstablett och en sparbössa! Tror det var allt! Med mig hem fick jag oclså en jättefin "rånarluva" till Lova som Carolina själv hade sytt. Den gick att vända ut och in och var i varmt fleece-material. Jag hoppas den passar Lova, den var nämligen för liten till henne 1 åriga son. Lova kan nog ha den ett tag i alla fall! Bilder kommer att dyka upp här på bloggen...

Nu är det fredagkväll med förhoppningsvis en bra film på g...

Pussar till alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0