Blåmärken och blod

På senare tid har jag fått en jätteaktiv tjej här hemma. Lova testar alla nya saker och tar sig fram fortare än jag hinner med ibland. Detta har resutlerat i två blåmärken i pannan och i dag när hon for efter katten som en "skållad råtta" hann inte ena foten med riktigt och hon slog på näsan...och munnen! När jag tog upp en gråtande Lova rann det blod ur munnen. Det är första gången jag ser henne blöda och jag blev alldeles kall inombords! Efter närmare koll i munnen såg jag att det var insidan av läppen som blödde, misstänker att hennes två tänder i nederkäken tryckt mot insidan! Stackars liten! Blodet upphörde att rinna nästan direkt och när jag mosade banan med lite youghurt (hennes favorit) slutade hon gråta också och åt med god aptit. 
Slutet gott, allt gott!  

Kommentarer
Postat av: Kiqi

Åh, usch, stackars lilla Lova =( Så där gör Mama också ibland! Man hinner verkligen inte med nu för tiden..

2010-01-14 @ 00:13:49
URL: http://babymama-2009.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Nej, verkligen inte! Läste att Mama gått sen 7 månader, du har verkligen haft att göra, haha;)Har ju fortfarande brio-presenten till Mama här, men som tur är så är den från 10 mån. så hon lär inte växa i från den på ett tag...Kramar

2010-01-14 @ 00:23:35
Postat av: Janina

Usch. I know the feeling.. Tur att det gick över fort =) Kikade tillbaka ;) Lär återkomma =)

2010-01-14 @ 09:18:07
URL: http://enkarleksresa.blogspot.com
Postat av: Jennie

Kul att du kikade in:)

2010-01-14 @ 13:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0