Debatt skapar kommentarer:)

Tack alla för alla kommentarer, det är sååå kul när ni skriver, då känns det som att det finns nån mening med att jag också skriver;) Man ska tydligen skapa debatt om något ämne för att få upp ert intresse, haha!

I dag är fortfarande Per en sjukling och Lova en busig liten tandfe som sovit oroligt i natt. I går tog jag ett break från salladen för att äta potatis i ugn med biff till. Det var överskattat och i kväll går jag tillbaka till mina sallader:) Per blev också sur för nu har ju han vant sig vid sallader och har t.om tappat ett par kilo. Så vi fortsätter med våra proteindrinkar, bars och sallad. Kanske har jag tappat mina sista kilo till sommaren, den som lever får se;)

I dag händer inget som är värt att skriva om så jag hoppas ni alla får en mysig och avkopplande söndag
KRAM PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0