Sju sanningar om mig själv!



Tack snälla Kiqi för denna award.

Förutom awarden ska jag avslöja sju sanningar om mig själv. Jag väljer sedan andra bloggare och ber dem avslöja sju sanningar om sig själv! Ni som får awarden är:

Josse
Janina
Johanna
Isabella
Carolina 


Kiqi finns i min länklista, titta in till henne och läs hennes sju sanningar:)


Mina sju sanningar!!!

- I bland fastnar jag fullständigt i drömmarnas värld, det har dock blivit bättre med åren. Jag hade mer tid att drömma mig bort för några år sedan än jag har nu

- Jag sitter på tok för mycket vid datorn

- Jag har ett mindre bibliotek nerpackat i lådor. Här finns en salig blandning av skönlitteratur, kurslitteratur och faktaböcker. Jag har till och med sparat Danielle Steels böcker som jag läste när jag var typ 13 år

- Jag har redan börjat fundera på barn nummer tvås namn trots att jag inte ens är gravid. Det måste matcha med Lova och helst vara forn-nordiskt som Lova. Det ska dock inte låta för likt Lova. Ja, ni fattar vilket bry;) 



Resten av sanningarna kommer i morgon, nu är det dags för sängen för i morgon väntar jobb

Godnatt 


Fortsättning följer........ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0