Överklagan, trots allt!

Per drar inte jämt med kvinnan som sitter på Bygg Göta och har hand om vår bostad i Göteborg. Efter ett samtal med henne i dag var han vansinnig när han ringde mig på sin lunch. Hyresgästerna vill prompt bo kvar och vi tackar inte nej till lite extra inkomst i månaden på att hyra ut. Detta har gjort att Per tänkt om, han tänker överklaga ärrendet i hyresnämnden. Handlingarna är inskickade! Vad hände egentligen? Från att ha accepterat det faktum att vi inte får hyra ut vill nu Per överklaga. Han menar att arbete på annan ort är fullt giltigt skäl för fortsatt uthyrning vilket jag håller med honom om. Hyran har aldrig varit en dag försenad och våra gäster sköter sig utmärkt!

Jag säger som min kompis Maria brukar säga
-Hell yeah, kör på...

men var beredd på att du får sköta detta on your own!


Kommentarer
Postat av: Maria

HÄRLIGT med folk som blir förbannade och kräver sin rätt. BRA Per ge subban vad hon tål. Det är ert 1a handskontrakt!!!!!!!!!!!



Kramkramkram och skön fredag kväll

2010-08-27 @ 21:17:20
Postat av: Kiqi

Haha.. ja du! On his own ;o)



Håller med er fullt. Det borde aboslut inte vara något problem att hyra ut i andra hand! Hoppas han får rätt!



Kram

2010-08-28 @ 01:00:10
URL: http://babymama-2009.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Maria och Kiqi: Japp, vi hoppas:)

Kram!

2010-08-28 @ 09:35:09
Postat av: Caroline

Ja du, det har alltid vart mitt motto med, "Man måste se om sitt eget hus" för det är verkligen ingen annan som gör det åt dig!

Stå upp för sig själv o sina rättigheter och slåss, helt rätt o lycka till!!

kram

2010-08-30 @ 10:12:25
URL: http://familjensweetie.blogspot.com
Postat av: Jennie

Du har så rätt! Per får dock sköta det, jag känner att det har blivit lite mycket med allting nu...men jag hoppas det går igenom, som sagt!

Kram!

2010-08-30 @ 11:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0