Sviterna av vaccinationen!

I dag var det en lätt febrig och missnöjd Lova som vaknade kl 06 i morse. Hon var inte stadig på sina ben och darrade litegrann och längre fram på förmiddagen steg febern. Det märktes att hon hade ont där sprutan gått in på båda benen. Hon somnade sittandes i mitt knä i soffan där även jag nickade till;) Vi tog en promenad när hon skulle vila men möttes av nåt konstigt väder som inte verkade kunna bestämma sig för sol eller hagel. Jag tröttnade och stuvade in både vagnen och Lova i bilen och åkte och handlade mat

Johanna, Ebba och Agnes var här i kväll och det blev en mysig kväll framför tv:n...men mys kan snabbt förvandlas till bråk om man har två busungar omkring sig som heter Ebba och Agnes. Det var ett slag och sen tårar och allt resulterade i att vi hade tre busungar hos oss. Lova ville inte sova när hon hörde hur ledsna kusinerna var ;) Tre busungar, godis, tidningar, leksaker och annat fanns i precis hela vardagsrummet och mitt i kaoset somnade först Lova och sedan Agnes och tillslut även äldsta tjejen Ebba.

Nu är det dags för mig att kojsa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0