Det börjar att dra i hop sig...

Jaha, nu är dukningen klar, bara blommorna kvar att köpa i morgon! Sitter här och funderar på om jag ska lägga mig eller färga håret. Är ganska trött så jag tror det får bli sängen, får väl gå upp i ottan i morgon istället för håret ser verkligen fördjävligt ut. Lova var jättetrött i kväll och somnade handlöst efter sista målet mat. Hoppas hon sover länge i morgon så jag hinner med allt jag ska! Per jobbar i natt men har lovat att hämta doptårtorna,handla det som fattas och möta upp sin mamma vid församlingshemmet kl 10.00. Jag är inte heller lottlös, jag ska bada,mata och klä Lova och mig själv,packa alla saker som ska med hemifrån till kyrka och lokal. Kommer väl vara helt genomsvett när jag äntligen står klar.....Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0