Kommentera mera!

Vet att ni är ganska många som läser min blogg. Snälla skriv en liten kommentar så blir jag så glad! Som att få ett brev med posten:)

Efter nyår hoppas jag kunna ändra layouten på min blogg och så småningom ska jag även öppna den för allmänheten! Men det viktigaste av allt blir att jag kan länka till de bloggar jag följer så att ni får ta del av mina vänners bloggar. Att öppna bloggen för allmänheten har inte varit helt självklart för mig på grund av olika omständigheter men nu tänker jag alltså göra det....

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag håller helt med dig, vill också ha fler kommentarer. Jag brukar ha 1.3 kommentarer och har över 30 läsare per dag :-8 Verkligen tråkigt! blir nästan lite irriterad!! ;-)



Jag förstår det där med att göra bloggen offentlig, det är inte självklart,



kram till dig

2009-12-22 @ 21:02:28
URL: http://familjensweetie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0