Liten summering av denna dagen, bättre sent än aldrig!

Tisdagen började stressigt, en säljare från ett av de största bolagen som Per handlar sitt kosttillskott från skulle komma och prata "affärer" och säkert försöka sälja på honom en massa strunt, vad vet jag? Lova och jag höll oss på ovanvåningen en stund men var sen tvugna att gå ner där mycket av hennes leksaker fanns. När säljaren gick kom Josse och Hilma, ett betydligt roligare sällskap;) Vi fikade och sen satte vi tjejerna i sina vagnar och gick till lekplatsen för att gunga. Hilma gillade det, men Lova som hellre ville knoppa in en stund, var sådär glad i gungan. Hon grät inte men hon hade en ytterst besvärande blick, precis som "mamma fattar du inte att jag vill sova, inte hänga här som en trasig vante" Vi traskade vidare till BRIO där det shoppades lite och sen till ICA och hämtade våra kläder från me&I och slutligen till Domus för att Josse skulle kolla en grej. Sedan skulle vi badat barnen i vårt badkar, så att de fick plaska och leka, men planerna ändrades och vi gick hem till mamma och pappa. 

Väl hemma igen åt vi sallad med tonfisk och såg nya Beck-filmen. Trevligt avslut på denna dagen:) Det är en glad Jennie som snart ska hoppa i bingen
Godnatt mina läsare!!!! (avslutar givetvis med mina utropstecken, vad annars liksom?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0