Helt plötsligt hemmakär..

I går kväll hämtade jag och syrrorna våra grejor från inredningspartyt och när jag kom hem satte jag genast igång och provade de nya sakerna. Eller provade och provade, snarare placerade ut dem i lägenheten. Mest nöjd är jag med kroken, ugglan, som jag skulle haft på Lovas rum, men som sitter i köket i stället. Kom på att jag kunde ha Lovas haklappar på den. Hade dem på ugnen innan, över handtaget, men det har ju den lilla busen kommit på så hon är där och drar ner dem jämnt. Jag tröttnade på det och nu sitter de högt så att hon inte når dem. Fler ugglor, ja tack!!! En sak har jag kommit på, börjar man handla saker till hemmet, det är då man kommer på mer och mer som man skulle behöva. Kan bli en dyr affär detta;) Nästa party är hos Johanna den 28 feb. Anna, om du läser detta så skulle jag hälsa att du är välkommen!! (Jag har förresten dina grejor  från förra partyt här)

I dag ska jag handla till mamma-bebis träffen på söndag, det blir lite kakor, ingredienser till att baka och annat slarv. Mammor är i behov av sånt;) eller är vi det? Det är väldigt gott med en kaka när ungen gråtit och gnällt i två timmar konstant! Jag äter i och för sig inte sånt, har ju gått ner 6 kilo på kort tid och måste försöka hålla fast vid det...men en kaka kan alltid slinka ner om jag blir för sugen! Jag är duktig i övrigt med mina promenader och mina sallader, soppor, bars och allt vad det är. Började med att bara leva på soppor och fick en flygande start, minus 3 kg redan första veckan, men sen bara 2 kg veckan därpå! Sen har jag lagt in mer och mer mat och gick ner 1 kg och står sen nån vecka helt still. Men det kommer nog en nedgång snart igen, hoppas verligen det för jag är bra trött på mina mammakilon. 4 till ska bort, och sen gärna 5 till, men första målet var 10 kg.

Ja, dessa j-a kilon upptar en stor del av ens liv, alltså tänka på dem och hata dem! vad säger ni andra?

Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad duktig du är som gått ner 6 kg - heja! :-) Kul också att du trivs med det du shoppade!! kram

2010-02-05 @ 15:50:47
URL: http://www.carolina1979.se
Postat av: Jennie

Tack!! Hur går det för dig, minns att du höll på med VV och hade gått ner ganska mycket en vecka:)

Kram

2010-02-05 @ 19:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0