Jag åkte till IKEA...

i kväll för att handla säkerhetsspärrar till köksskåpen, men det fanns inte på varuhuset!!!! Där fanns all möjlig säkerhetsutrustning, men inga spärrar! Typiskt! Ni som följer bloggen vet hur väl det hade behövts här hemma;)
I stället blev det ramar till hallen. Ramar som jag ska använda till svart/vita foton av Lova. Per handlade en stol som ska fungera som besökstol på kontoret i hans verkstad! Så, visst helt hopplöst var det inte att åka. Dessutom hann vi i sista minut inom systemet för att handla dricka till på Lördag, en blandning av öl, cider och såklart vitt vin till kräftorna. Så nu är även det fixat! När vi kom hem stupade Lova i säng, jag kollade mailen och Per fick för sig att han skulle köra en maskin tvätt.

En helt vanlig torsdagskväll, med andra ord! 

I morgon bitti efter det att jag lämnat Lova på dagis ska jag träffa Anna på hotell och käka frukost. Ett lyxigt inslag i vardagen och väldigt välkommet också! Ska bli så kul att träffa dig igen Anna!!! 

Natti, eller nja, inte riktigt än!!   


Kommentarer
Postat av: Maria

F-n irriterande med ikea men du kan väl hitta såna i Osby också eller?

2010-09-05 @ 16:39:12
Postat av: Jennie

Nej, det får nog bli IKEA;) Jag har i och för sig inte kollat så noga här och nu har det varit helg och så. Får väl göra ett nytt försök i morgon!

Ringde du mig i går?

2010-09-05 @ 22:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0