Gula tänder eller fler kalorier?

Pest eller kolera? Det är bara att välja! Varför ska jag jämt vara så drastisk, tänker ni? Jo, för jag kan vara en drastisk människa i tanken och nu är det tankar och funderingar som sätts på pränt här! Just nu sitter jag nämligen vid datorn med en stor kopp tee och funderar på om jag ska dricka det eller inte! Tee ger ju nämligen gula tänder, precis som kaffe, cigg och cola bland annat. Men vad skulle jag annars dricka? Mjölk och cola innebär ju genast fler kalorier. Gula tänder vs fler kalorier? Jag har blekt mina tänder för inte så länge sen, jag borde vara rädd om dem. Eller?

Är detta dagens ilandsproblem eller vad? Något kan i alla fall konstateras, jag borde ha mer att göra så att tankar som dessa inte tar över hjärnkontoret! Jag satte mig vid datorn vid sjutiden i morse, jobbade på till nu vid 9.30 sedan var förmiddagsjobbet avklarat. Nu då? Än är det några timmar till lunch, jag borde ringa någon...eller ska jag skippa att vara ambitiös en stund och sortera tvätten?

Förresten, sockerfri juice som Brämhults hade löst problemet ellerhur?

Jag ska genast springa ner till affären......

Kommentarer
Postat av: Maria

Hehehehe välj tee. Tänder kan man bleka;) Kilona är värre och få bukt med

2010-09-05 @ 16:41:11
Postat av: Jennie

Du har så rätt;) Blev ju Brämhults sen till slut...gott som bara den! Som sagt, löjligt problem, men ibland måste man vara lite löjlig också;)

2010-09-05 @ 22:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0