Söndag

I dag har Lovas röda märken nästan försvunnit, så vattkoppor kan uteslutas. De finns kvar där men har blivit mindre. Hon är som vanligt pigg men är aningen strulig med maten. Per står och bakar en äppel/päron-kaka som vi ska ha med till Anna och Patrik i eftermiddag. Vi ska vara där vid 14 och innan dess ska vi bara ta det lugnt på hemmaplan, som väl är ganska typiskt för oss en söndag.

Jag har ett stort shoppingsug just nu, jag behöver kläder...och Lova behöver kläder! Jag behöver tunikor, t-shirts och några shorts/kjolar. Lova behöver mest byxor och så ett regnställ och gummistövlar till dagis. Jag får väl scanna av nätets alla butiker och sedan ta en dag i Växjö eller nåt. Växjö tar en timme med bil så det är ok! 

I kväll ska nya hyllan upp på toa där uppe så vi kommer i ordning! Spegel saknar jag också eftersom jag valt att plocka ned det oerhört fula badrummsskåpet som satt där. Det får väl bli en tur till IKEA inom det snaraste....problemet är bara att vi har både spegel och snygg lampa i lägenheten i Göteborg och den ska snart sägas upp. Frågan är om jag orkar/kan/vill vänta....Vad är det man kallar sånt här? Välfärdsproblem?
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Gött med toan klar det blev säkert fint:)

2010-05-23 @ 20:57:48
Postat av: Malin

Shoppingsuget ja! Det sitter alltid i tycker jag. Haha! ;) Ne men hoppas du hittar allt som behövs!



Jisses va sugen jag blev på äpplekaka nu då ;)

Kram!

2010-05-24 @ 19:21:55
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/
Postat av: Jennie

Maria: Yeeessss!!! Fixade lite till där uppe nu i kväll...



Malin: Jag har två studenter som jag ska gå på nu i början av juni och då behövs det lite nytt. Regnställ blev det till Lova i dag:) Äppel/päronkakan var farligt god kan jag meddela. Nu får jag skärpa mig, Kram

2010-05-24 @ 20:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0