Motivationsbilden....



Det är denna som ska upp på kylskåpet nu! Jag har ätit för mycket godis de sista dagarna, ballat ur som det så fint heter. Anledningen stavas PMS och jag hatar det. Jag är för trött för att gå, kroppen skriker efter sött....ja, ni som har samma helvete vet vad jag pratar om. Här vägde jag vad jag ska och det är så det ska bli igen...Jag deklarerar det för mig själv men även för er här på bloggen så att ni kan ge mig en STOR SPARK DÄR BAK!!!!!!!


Funderar på en soppkur igen, ren kur - pulver och vatten, för att kickstarta!



Kommentarer
Postat av: Malin

Go för it Jennie! Kämpa på!

Har haft mig en 7helsikes svacka idag. Mackor, glass, massa extra sås på talriken, godis, cola. Erase and rewind som det så fint heter! Haha!

Kram!



Ps. Va fin du är på kortet! Och du är självklart fin nu med! Men vet hur du känner dig!

2010-05-22 @ 23:45:38
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack Malin:) Jo, det är sant man får köra vidare och glömma det gamla...det är så det går framåt! Man blir dock ganska irriterad på sig själv när man tappar fokus;) Vissa dagar är helt katastrof. Som tur är så är de flesta dagar bra. Usch du skulle sett mig i går, det var frallor (?!?) på morgonfikat, hyffsad middag med fisk, kaka till eftermiddagsfikat och mackor på kvällen. Va trött man blir....

Arrrgghhhh..funderar som sagt på en ren pulverkur nu, skulle var så gött för motivationen att lossa 5 kg i ett kick!! Hahah, vaddå besatt? Kram

2010-05-23 @ 09:48:02
Postat av: Maria

Jag vet exakt vad du snackar om. Jag får gå och lägga mig av trötthet mitt på dagen,ställer in aerobic-pass och gör bara precis det jag måste. Har varit hos många gynokologer men ingen vill hjälpa, de verkar inte ha kompetensen att fatta vad jag menar. På natten när jag ska sova sover jag skitilla och jag äter massor med sött. Jag som är så noga med att inte göra det annars. Det är ett sjukt begär. F-n va jag hatar detta. Det förstör alla goda ambitioner jag egentligen har. Mitt humör ska vi bara inte snacka om. Jag blir en riktig bitch mot Henke och vissa kompisar som jag vet tål det;) hehehe! Får alltid be om ursäkt i efterhand men de känner mig nu.



Ska söka för det igen och inte ge upp. Gäller bara att hitta en förstående gynokolog som har hjärnan med sig och som inte är man för de verkar inte fatta. Jag har haft två manliga senast och de bara kör med sina B12 (vitaminer som är rena skämtet) och att man ska ändra kosten, motionera osv. Jag har för f-n gjort allt detta sen flera år och det hjälper inte



Vi sitter i samma båt vännen, kramkram

2010-05-23 @ 17:07:30
Postat av: Jennie

Maria: Jo jag vet ju detta, tyvärr:( Lider med dig. Vi får starta en "tyck-synd-om-mig-innan-lingonveckan-klubb;)

2010-05-24 @ 20:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0