Lunch med Kiqi...



I dag mötte vi upp Kiqi på Kungsportsplatsen och tillsammans åt vi en god lunch. Lova nöjde sig med yoghurt, majsbågar, banan och russin! Det var mer intressant att prata och vinka på de andra lunchgästerna, tydligen:) Hon höll sig lugn i stolen förvånansvärt länge men tillslut skulle hon undersöka fönstret och de som gick utanför.
Eftermiddagen flöt på och vi hade trevligt, men jag hade glömt min hjärna hemma, för jag missade tala om för Malin att jag skulle komma. Det borde jag ha tänkt på för hon är ju också en av oss som fortfarande är hemma och mammaledig. Förlåt Malin!!!! Nästa gång får vi ses hela gänget!

Efter lunchen åkte Kiqi till jobbet och jag och Lova mötte upp Per för att åka den dryga timmen till Ullared och kolla läget....

Vi lämnade Göteborg bakom oss och i Kållered levererade vi de sista fem burkarna till en kund!

Kommentarer
Postat av: Kiqi

Ja, det kändes lite annorlunda att vara utan Mama och träffa er får jag säga.. hihi..

Tack så mycket för igår. Vad kul att vi äntligen fick till det!!



Och som du säger.. Nästa gång får vi köra lite fler av oss. KRAMAR

2010-05-05 @ 13:30:19
URL: http://babymama-2009.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Förstår att det kändes konstigt utan Mama! Japp nästa gång blir vi nog ett gäng, tänkte även på Caroline om hon kryat på sig! Kram

2010-05-05 @ 15:39:17
Postat av: Caroline

Hej vännen!

Jag vill med ses nästa gång, jag är med hemma..:-)

KRAM!!

2010-05-06 @ 11:32:05
URL: http://familjensweetie.blogspot.com
Postat av: Jennie

Då är vi fyra än så länge, du, jag, Kiqi och Malin...kul!!! :) Det blir snart, vi kör ju dit två gånger per månad, minst...och nu är det högsäsong så då kan det bli 3 gånger per månad. Kramkram

2010-05-06 @ 14:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0