Jag är utmanad...



att gå tillbaka i mitt bildarkiv här i bloggen och plocka fram den tionde bilden från start och berätta om den!  

Så Kiqi och alla andra, här kommer en liten berättelse om denna bild!!!
Att det är Lova är inte så svårt att räkna ut, hon är 5 månader gammal och har somnat i sin vagn efter en promenad. Det är september månad förra året. Den tuffa skinjackan fick hon ärva av sin kusin Hilma, filten har jag köpt på Me&I och det prickiga örngottet på IKEA. Mössa med stjärna, Gangstar. På vagnen hänger en vagnleksak från "tummen". På nappen står det MYSSE och det är hennes pappas smeknamn på henne. Nappen var det första Per köpte till henne när hon föddes! Hon fick 3 stycken likadana från www.namnnappen.se, då det inte gick att välja olika text på de olika napparna. Vet att jag retade mig på detta, hormonstin som jag var där i början efter hennes födelse. Precis som om inte världen hade värre bekymmer! 

Ja, nu har jag verkligen utömt varje liten detalj i denna bild...eller, nej vänta...i bakgrunden ser ni rollers och färgtråg. Vi höll på att måla om hallen just då också...hahaha, så nu vet ni det!!! 

Det blev väl en liten fin historia?  
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha! Du e rolig du! Men fin bild är det iaf! Och mycket fin tös, filt och jacka :)

Kram!

2010-05-20 @ 21:11:35
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/
Postat av: Jennie

Malin Tack:)

2010-05-21 @ 09:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0