Hilma + Lova = sant

I dag ska tjejerna få leka hos sin mormor. Hilma ska vara där när Josse är på möhippa och Per spelar med sitt band, och eftersom Hilma är där kommer Lova också. Vi kommer hela familjen faktiskt och är snart på väg dit...vi väntar bara in en kille som ska handla kosttillskott av Per, sen bär det av! Lova vaknade kl 05 i dag pga sin hosta men Per tog henne eftersom han hade släppt ut katten som råkade bli inne i natt! Tacksam fortsatte jag att sova tills katten kom in igen och började riva på sovrumsdörren, klockan var nog omkring 08 då och då var det mer humant att stiga upp. Jag steg upp och Per och Lova gick och la sig! NU är vi alla samlade, kl 10!! Jäkla morgon och skit att katten blev kvar inomhus i natt, det förstör så mycket! 

Samtidigt skrattar jag inom mig för det är detta jag hela tiden har velat att Per ska förstå, men som han inte har snappat upp. Han tycker mest synd om katten, att han ska behöva vara ute på nätterna. Sist jag kollade var dock katter nattedjur som gillar att vara ute och spana på andra djur och vid denna årtstiden är det ingen risk att vår lille pälskille fryser! 

I kväll åker han ut.... 

Kommentarer
Postat av: Johanna

JA ut med kattfan=) Våran Ester är oxå ute hela nätterna, sen är hon hos sina kattungar hela dagarna sen ut igen, ser aldrig katten=)=)

Skönt är bara förnamnet.

Tråkigt att Lova fått tillbaka sin hosta, hoppas hon snart blir frisk igen mosters favorit <3



Kram till er båda

2010-05-08 @ 12:08:14
Postat av: Jennie

Han får gärna va inne på dagarna, jag vill ju se lite av honom, han är ganska mysig Bosse! Per skulle bli helt förstörd om han inte kom in;)Det är nätterna som är jobbiga! Kram till er

2010-05-08 @ 15:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0