Glad i gungan!



Det duggade lite när vi gav oss ut i dag men inte värre än att vi kunde gå ut! Vi tog rundan om lekparken, Lova älskar ju att gunga! När vi hade gungat ett tag var det dags att gå vidare till mamma och pappa som bjöd på middag. Det var perfekt tajming och lite lyxigt att komma till dukat bord. Per var redan där för att han skulle hjälpa pappa med en grej till bilen. Efter middagen stannade vi kvar en stund eftersom pappa hittade fler saker han behövde hjälp med. Det gäller att passa på när vi är där;) Mamma skulle på kalas så hon försvann efter maten. Efter visiten hos mina föräldrar åkte vi och handlade mat och sen har jag hunnit både dammsuga och tvätta golven här, vilket jag är sjukt nöjd med:)

Kvällen blir lugn och en promenad i motionsspåret är inbokad!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Jennie! Du är duktig med dina promenader!!

2010-05-11 @ 16:50:51
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack tack!!! I dag fuskade jag lite, la mig i solariet efter en halvtimmes promenad och sen efter solningen gick jag en halvtimme till:) men men, jag vet inte hur viktigt det här med sammanhängande promenad är egentligen. Vet du? Kram

2010-05-11 @ 21:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0