Även en regnig dag kan räddas..



med rätt attribut! Här tex, en tidning som damp ner i brevlådan och förgyllde min dag. Något annat som förgyllde min dag var en hel klass 6-7 åringar som sjöng och spexade för oss. Min systers Ebba bjöd mig till hennes skola där klassen uppträdde för sina familjer. Hon var jätteduktig, mosters Ebba och söt som alltid! Tyvärr var kameran på laddning och jag glömde den hemma, annars hade jag haft väldigt fina bilder att visa upp.

Så trots att det konstant regnat hela denna dag så har den ändå varit bra. Lova är nattad och när Per kommer hem från solariet är det min tur att ta en promenad.

En regning dag är det svårt att undvika shopping har jag märkt vilket resulterade i ett par tofflor till mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0