Ordna och fixa, städa och greja...men det var i går det!

I dag har jag haft en riktig "slappe-dag" och bara hängt vid datorn i princip. I går var det mer fart på mig, då fick jag en riktigt städnoja och rengjorde ugn, micro, skåpet under vasken, diskmaskinen och kryddskåpet. Sen en dammsugning på det! Känns som om det behövdes en vår-städning här. En enda vettig sak har jag fått uträttat i dag, jag har handlat Lovas 1 årspresent (eller i alla fall, jag inbillar mig att detta är den enda presenten vi kommer köpa till henne ;) Sen åkte jag inom ICA och handlade mjölk och lite annat nödvändigt.

Det var tur att jag höll mig hemma stora delar av denna dagen för två hantverkare kom hit trots att de inte skulle det, men vasken är nu på plats och det är helt ok för mig. 

Detta är tveklöst en av de segaste dagarna på länge och på grund av det blir det ingen action här på bloggen heller ;)  







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0