Ny färg i håret och pizza på menyn!

I dag klippte jag mig och färgade håret, det blev bra denna gången till skillnad från förra :) På hemvägen la jag mig en halvtimme i solariet, men rörern var urkassa och jag fick ingen färg på 20 minuter. På väg hem från solariet ringde jag Per och bad honom fixa mat för jag var så hungrig att det snurrade i huvudet och det är ingen skön känsla. Då hade han precis bakat 20 cupcakes och var sådär sugen på att fixa mat, så vi beställde en varsin pizza för en gångs skull. Det kändes ganska lyxigt kan jag säga och en ganska stor kontrast till våra sallader och våra rotfrukter, men gott var det :) Så med ett nöjt smile på läpparna sitter jag nu här och bloggar om min eftermiddag. Dessutom får man se det som ett plus att några av cupcaksen nu är klara till Lovas födelsedag.

I morse konstaterade jag att jag tappat ytterligare på vågen, inte mycket, men det går åt rätt håll...så pizzan i kväll var välförtjänt...kan jag ju få inbilla mig i alla fall ;)

Det är en ledsen Lova som försäker somna i kväll, hon hostar och är väldigt trött!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad duktig du är när vågen visar neråt - och en pizza kan man behöva ibland faktiskt! ;-) kram

2010-03-27 @ 22:19:51
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Jennie

Tack Carolina :) Jo visst kan man få ta en pizza ibland. Hur går det för dig med vikt-kämpandet? Minns att du började lite smått på VV för ett tag sedan! Kram

2010-03-28 @ 13:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0