Ny dag - nya möjligheter...

till vaddå, tänker kanske ni? Jo till att skärpa till sig med vad som stoppas i munnen. Dessa tre sista dagarna har nämligen varit katastrof när det gäller min karaktär. Jag har ätit glass, kakor, popcorn och...potatissallad!?! Ja, jag vet det är illa. Potatissallad till kycklingen i stället för ugnsbakade rotfrukter är ett stort minus i kanten. Så från och med i dag -SKÄRPNING och en låååång promenad står på schemat! Jag och Lova skulle åkt till Josse, men Josse, Per och Hilma kommer hit en sväng i kväll istället :) Bra för då kan jag sitta här hemma och vänta in elektrikern om han nu kommer. Jag vill ha upp badrumsskåp och el till tvättmaskinen nu, det är bara det som fattas.

Lova sover bort stora delar av denna dag verkar det som. Hon är så trött pga hostan så det är nog därför. I går fick jag väcka henne två gånger för att jag tycker hon sov lite väl länge ena gången och andra gången var för att vi skulle ge oss i väg. Så i dag får hon sova så länge hon vill....

Var blev det vackra vårvädret av med sol och fågelkvitter?

Kommentarer
Postat av: Maria

Den elektrikern hade jag strypt;)



stackars Lova, är fortfarande hostan så jobbig? Henry är frisk som en nötkärna nu men nu började Malcolm se trött och varm ut i kväll när han la sig. kram

2010-03-31 @ 21:47:37
Postat av: Jennie

Ja, bara synd att jag hamnar i kurran då, NOT NICE

Jo, den är trög hostan, hoppas det ger med sig snart. Stackars Malcolm, är det hans tur nu? Kram på er

2010-03-31 @ 23:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0