Lilla Thilda..

nu har jag träffat henne! Tyvärr glömde jag min kamera så några härliga bilder kan jag inte lägga upp. Efter att mycket tevligt besök åkte jag och Daniel tillbaka till Osby och nu är det datortid som gäller en stund. Jag hade min mailkorg alarmerande full och min blogg den ska givetvis uppdateras, den också! I morgon åker jag och Lova till syster Josse i Lönsvegas. Hilma är hos sin dagmamma så det blir inget bus för Lova men hon får väl röja upp lite på Hilmas rum så där blir snyggt tills Hilma kommer hem ;)

Nähä, nu ska jag gå ner i min källare och bryta upp hänglåset till förrådet med en bultsax...ja jag vet, det låter brutalt, men har man ingen nyckel så har man inte...och jag måste komma åt några burkar kosttillskott som ska ut till kund. Va gör man inte för brödfödan ;)

Så som en god fortsättning på trenden följer jag nu mitt invanda mönster, att skriva korta inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0