Inget Göteborg för mig och Lova

Per åkte till Göteborg tidigt i morse, jag och Lova stannade hemma och väntade in hantverkare som aldrig kom, irriterande! Visserligen var det ändå inte meningen vi skulle till Göteborg för det var något Per beslutade i sista stund.

I stället blev det en promenad för att njuta av vädret sedan åkte jag, mamma och pappa till IKEA för att kolla på kök. Mina föräldrar ska byta kök och vet nog inte riktigt vad de är ute efter, men det ska vara ett lantligt kök. IKEA hade ett som var ganska fint i nån beige färg, luckorna var höga som de ska vara och stilen ungefär som de tänkt. De har bjälkar i sitt kökstak och har tänkt behålla den lantliga stilen. Det kan nog bli bra, vi ska rita upp köket i IKEA home planner och se hur det kommer bli.

I morgon ska Per på möte i Ljungby och ska jag passa på att träffa min kompis Krille på en fika. Han har inte träffat Lova än, det var nog 4 år sen vi sågs sist, så det är dags nu!

Ha en mysig fredagskväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0