Hemma från Gangstarparty!

I kväll har jag,Josse, Johanna och Anna varit på Gangstarparty hos Janina i Älmhult. Tack för det Janina, det var mycket trevligt! Till Lova blev det en ceriserosa vippkjol och till det skulle hon haft en cerisrosa munkjacka, men den fanns inte kvar i sortimentet, tyvärr. Så vi får väl se vad vi ska hitta på till kjolen.
Innan partyt färgade jag mitt hår mörkt igen och blev jättenöjd med resultatet, det är ingen tvekan om vilken färg jag ska ha på mitt hår. Jag som varit både blond, brunhårig, svarthårig, rödhårig...och jag tror t.om att färgen var lite åt det mörk purpurfärgade/svart när jag gick på gymnasiet. Det låter inte klokt, men var väldigt fint med såna skiftningar i ett svart hår. Mörkbrun är den färgen som jag trivs bäst i nu, det konstaterade jag i dag;)

I morgon förmiddag kommer mina tvillingsystrar hit och förgyller min och Lovas dag:)

Dags att andas och pausa...

Godkväll och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hade Gangstar mycket till killar? Behöver nytt till Malcolm, Henry har kläder till förbannelse;)

2010-03-08 @ 19:43:36
Postat av: Jennie

Maria: Nja, eller ja..de har ju mycket fint i härliga färger till pojkar. Där var en härlig klarblå färg som var ny i kollektionen nu till våren. Fanns i mössa med stjärna och tröja. Jeansen gillar jag dock inte, det är snittet som inte är rätt. Nova stars jeans är bra mycket snyggare. Grå mysplagg hade de gott om också, byxa, hodtröjor, cardigans osv. Fint till killar:) Kolla på nätet så ser du kollektionen där:)Kjolen till Lova var jättefin, men nästan ångrar mig nu. Vad ska jag ha till den så att det känns lite "gå bort" för det var det jag ville;) Kram

2010-03-08 @ 23:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0