Här hemma fortsätter hostandet...

men just nu, 08.20, sover Lova gott. Vi har fått hostmedicin som vi ska prova nu ett tag, hoppas det hjälper! I dag har vi en massa ärenden i byn. Det ska sändas paket på posten, det ska handlas present och vi ska hämta Lovas vagn som blivit kvar hos mina föräldrar. Klockan 06 var jag uppe med tuppen om i fall elektrikern behagade komma, men nej, det gjorde han inte! Varför kan man inte bara få en dag och en tid? Allt hade varit så mycket lättare då. Jag duschade, slängde sopor, slog in paket och fick en massa annat gjort, så egentligen ska jag inte klaga....men nu längtar jag faktiskt efter min lilla sessa, så nu får hon snart vakna.

I kväll bär det alltså av till Bjärnum där jag ska få träffa lilla Hilda...eller var det Thilda? Jag är osäker nu, men det lär jag ju få reda på. Det är mitt ex Daniels syster Lina som fått en liten tjej...

fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Malin

Tacl för din röst! :) Men jag misstänker att jag är låångt från at vinna den tävlingen. Der är ju dom som har 8000 poäng redan. Haha!

Usch den där jäkla hostan! Hoppas verkligen hon blir av med den snart. Vad fick ni för hostmedicin?

Måste fråga hur du gjorde tavlan till Lovas rum? Vad använder man som ram?

Tänkte göra en snygg till vardagsrummet.

Kram!

2010-03-30 @ 22:18:12
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja jädra hosta, blir knäpp på den! Molipec tror jag medicinen hette (osäker stavning)



Jag använde bara en vanlig MDF-skiva som finns på de flesta byggvauhus, eller spånskiva kan man nog också använda. Sedan en häftpistol att få dit tyget med. Hade pappa till hjälp ;)

2010-03-30 @ 23:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0