Ett besök i Lönsvegas står på dagens planering!

I morgon kommer de från mitt fastigetsbolag och från en rörläggar-firma och ska kolla och mäta på toaletten JIIPPIIII, äntligen får de tummarna ur...tack hyresnämnden för det! I bland hjälper det att aldrig ge sig, att vara envis som en åsna, ringa och "ligga på folk". Vi får allt nytt, matta, väggar, blandare och duschslang,vask,handdukshängare, badrumsskåp. Vi får dusch istället för badkar vilket var en önskan. Får vi välja färg blir det grått och vitt på toaletten, men den turen kanske vi inte har. Jag har begärt nytt golv i hallen också men vet inte ännu om det blivit beviljat. Jag får höra med killen de skickar hit i morgon:)

Just nu vilar min lilla tjej, men sen ska vi åka till Lönsvegas. För alla er som undrar vad det är för ett hippt ställe så kan jag berätta att det är en liten håla som ligger i närheten av denna hålan. Skillnaden är att det är en mindre håla och min syster med familj har flyttat dit i dagarna. Vi ska alltså åka och kolla in deras nyrenoverade 4a och se om de har nån fika att bjuda på. För allt i världen leta inte efter Lönvegas på kartan, det hittar ni aldrig. Lönsboda, är vad hålan heter, men för att skämta till det är den omdöpt till Lönsvegas, det låter ju lite coolare,hihi! Lilla Hilma, Lovas kusin, har fått ett fint rum i nya lyan så det får vi kolla in.... 

Kommentarer
Postat av: Maria

hahahha va är det för ställe? Låter som hålan gud glömde men vad gör väl det om man trivs. Hur många barn har din syster? Kram

2010-03-04 @ 20:49:12
Postat av: Jennie

Hon har en flicka, Hilma som är 2 mån äldre än Lova och sen har hennes man en dotter sen innan, Ebba 3 år i sommar:) Kram

2010-03-04 @ 20:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0