Det finns bara en Maria...

En som verkligen kan lysa upp ens tillvaro hur mörkt det än är (jag lovar) är min vän Maria. Hennes komentarer här på bloggen bara måste lyftas upp till ett inlägg så att ni andra också kan ta del av hennes humor;)
Så här citerar jag Maria, hennes svar på mitt gnäll över den förbannade toan som aldrig blir klar....

"tråkift att det tar tid inte kul att vara utan toan. När vi renoverade höll jag på att gå upp i limningen. Henry var nyfödd och allt. Har aldrig varit så förbannad på Henke innan,slökorven! Han pappa fick hjälpa oss tillslut och när han kom vid typ 6 på morgonen fick jag nästan ägglossning så förbannad jag blev. Vi hade inget privatliv, what so ever, under denna tiden. Som det känns kunde jag lika gärna ammat Henkes farsa istället för Henry. Kram"

Behöver jag nämna att jag slutade tycka så synd om mig själv sen;)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vet jag är jävligt rolig;)

2010-03-22 @ 09:17:41
Postat av: Kiqi

Hahahaaa... ägglossning! Förstår att hon förgyller din dag =P



Och popcorn. min himmel! Jag bara älskar det. Men föredrar de man gör på spisen iof..



Och så en observation. Ser på bilden från julafton i ett av inläggen här under, att ägaren till det vardagsrummet verkar ha likadana stolar som vi fick till köket nyligen. FIiiiiinaaaa



KRAM

2010-03-22 @ 23:20:32
URL: http://babymama-2009.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Maria: Ja sjukt rolig:)Skriv mer kommentarer...you go girl;)



Kiqi: Är du också popcorn-lover? Såna som man poppar själv är förstås ännu godare, bara det att jag är för lat för att poppa på platta;)Stolarna som du såg är min ena systers, men de stod i min brors hus på julafton eftersom han inte hade hunnit skaffa egna möbler:) Huset var helt nytt då! Ja de verkade faktiskt vara likadana som dina, ja:)

Håller med, de är jättefina! Tyvärr har hon sålt dem nu när de flyttade till nytt boende. Jag hade gärna velat ha två av dem till vår ovanvåning här. Jag skulle ha dem till vår kontors-plats eftersom vi behöver stolar där...men, men jag får väl uppsöka IKEA;) Kramar

2010-03-22 @ 23:47:02
Postat av: Kiqi

Kolla jysk! Där köptes mina, och är nästan identiska med de på IKEA. Och just nu REAr Jysk.. Vi betalade 300 kronor stolen ;O)



Kram

2010-03-23 @ 11:27:21
URL: http://babymama-2009.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Det måste inte vara just de stolarna, men eftersom hon ändå inte ville ha sina så tänkte jag köpa dem lite billigt av henne, systrar emellan, du vet? Enda kravet jag har är att de ska vara sköna att sitta på och det är ju dem,ellerhur? Sen har jag mycket svart på kontors-platsen så jag hade tänkt måla stolsbenen i svart faktiskt:) Men, är de så billiga på JYSK så kanske det hade varit värt en runda dit snart....Kram och tack för tipset

2010-03-23 @ 12:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0