Ännu en dag med solsken och vårdoft!

Här hemma fortsätter vi att vara effektiva, det måste bero på vädret. Vem vill se allt smuts som solen avslöjar? Jag har sorterat ut Lovas för små kläder och kokat alla hennes nappar och flaskor. Per sorterar i vårt förråd för att få plats med Lovas skötbord och annat som hon inte behöver. Hon är ju inte så liten längre;) En promenad ska vi ta när Lova vaknat från sin förmiddagsvila som blev sen i dag eftersom hon kinkade ihop fullständigt när hon blev trött. Själv äter jag frukost nu vid ett, inte helt normalt, men pga av Lovas humör och allt städ här så blev inte mat så viktigt. Så nu äter jag min bar och dricker en kopp tee och givetvis bloggar jag ett snabbt inlägg. Vet med mig att jag har två utmaningar på halsen;) och tänkte ta itu med den ena här och nu.

Carolina (av någon anledning kan jag inte lägga en länk till hennes namn, men jag har bara en Carolina i min länklista) har utmanat mig att knäppa en bild på mitt kylskåp och sedan lägga ut den på bloggen;) Så det får jag väl ta och göra...

Så, inlägget blev klart samtidigt som jag åt upp sista biten av min frukost, perfekt tajming;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0