7 sanningar om mig själv...



Jag fick en utmaning av Kiqi som innebär att jag ska avslöja 7 sanningar om mig själv och samtidigt ska jag föra denna award vidare till fler bloggare. De som jag vill föra vidare "awarden"till är:

Janina och Johanna


Japp, sanningens stund är kommen;)

1. Jag är väldigt nogrann när jag städar...på gränsen till pedantisk tycker min sambo! Här är därför oftast rent och fint hos oss:) Jag vill dock inte höra att jag är pedantisk och har försökt tona ner mig för att möta honom på halva vägen

2. Jag har svårt att ta beslut, till och med enkla små beslut i vardagen som tex vilket rengöringsmedel eller vilken juice jag ska köpa när jag står i en butik

3. Jag är en bra lyssnare som kan läsa av folk mellan raderna, mina vänner kommer alltid till mig i förtroende för jag lyssnar jämnt, även om jag blir väckt mitt i natten. Har också lätt för att föreställa mig hur andra känner sig, vad de går igenom osv. Jag har alltid något att säga till tröst eller för att peppa mina vänner.

4. Jag älskar blandgodis

5. Jag är den mest morgontrötta personen i världen eftersom jag är en kvälls- och nattmänniska

6. Jag är en utredande person, det jag inte vet tar jag reda på. Läser väldigt mycket! 

7. Jag shoppar på tok för mycket, men har bättrat mig de senaste två åren;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0