Sjung om studentens lyckliga dagar....

är det vi ska göra i dag! Mina kusiner Emmie och Niklas tar studenten! Niklas är dessutom mitt fadderbarn, men åren har gått och han är inte ett barn längre. Var denna tiden tog vägen vet jag inte, men i dag tar han studenten och det kommer nog frambringa en och annan tår hos familj och vänner, och garanterat även hos blödiga jag! Vädret är strålande och det kunde inte varit bättre. Jag har strykt min och Lovas klänning, de hänger på en galge och väntar. Jag ska förhoppningsvis hinna färga mitt hår och Per får bada Lova. Jag ska köpa två buketter som ska hängas runt halsen på de glada studenterna!! Som ni hör är det fullt upp. Det blir ett kort inlägg nu och ett bra mycket längre i kväll troligtvis:)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0