Med en febrig Lova..

fick vi ställa in bilturen till sommarstugan i dag och istället vara på hemmaplan och ta det lugnt. Det enda Lova har velat göra är att ligga på mitt bröst och sova, alternativt vila. En flaska skakad fil och mjölk, några jordgubbar, lite pennepasta och två flaskor juice är vad vi har fått i henne i dag. Nu är jag både trött och sliten. Jag hann inte ens ta en dusch i morse och vid middagstid borstade jag mina tänder när Lova stod brevid och grät. 

Iiiissschhhh, vilken tråkig dag vi har haft i dag.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Hilma

Hej Lova! Tycker så synd om dig som har feber. Själv mår jag bra förutom att mina näsa rinner jämt och mycke. Mamma förstår inte vad allt snor kommer ifrån och det gör inte jag heller men jag avskyr när hon ska torka den för då säger jag blääää. Mamma har lärt mig nu att allt äckligt är bläää. Hoppas du snart blir frisk. Älskar dig min lilla kusin och längtar tills vi ses igen.

2010-06-30 @ 07:04:26
Postat av: Jennie

Puss och kram till Hilma från Lova, hon är lite bättre i dag säger Per som haft henne på morgonen. Jag hade henne i natt och fick sova längre i dag. Hon är nog så pass bra att vi kan lämna henne på dagis i eftermiddag, men vi får se. Själv ska jag ju jobba som du vet!! Tråkigt med snuva för Hillis, hoppas det går över snart!



Per hjälper pappa med fönsterpartierna som kom i går. Det ska upp i dag och Per sa att det kommer bli jättefint. Blev inget Göteborg för Per i dag, det fattades en reservdel till bilen. Stor kram och ta hand om er, love you!!!

2010-06-30 @ 10:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0