Binda midsommarkrans!

Jag träffade precis syrran och Nikolette och de erbjöd sig att binda en midsommarkrans till Lova av vilda blommor. De ska nämligen binda till sina egna och min andra syrras barn. Vi blir ett gäng på midsommar som ska ha en barnvänlig fest hemma hos syster Johanna med familj. Eftersom det är knytis har vi tagit på oss att göra jordgubbstårtan! Förutom jordgubbstårta blir det såklart sill och nypotatis, rädisor och gräslök. Jag funderade på vad som är mer eller mindre viktigt, men jag kan faktiskt inte tänka mig att vara utan något. Midsommar är midsommar och då ska inslagen finnas där och vara de klassiska. Om barnen är villiga att behålla kransarna på huvudet i mer än fem minuter så kanske vi får ett fint gruppfoto, det hade varit kul :) 

Ta det lugnt alla i midsommar!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0