Det blev en knalligt röd vagn...


 
med oragne detaljer och oragne insida från BRIO i dag. BRIO spin heter vagnen och är en helt okej mellanvagn som vi kommer att ha kvar länge, tror jag! Lätt som en fjäder, plasthjul som det inte blir punktering på, generös sufflet som skyddar från solen, svart chassi som känns roligare än silverfärgat, breda reflexer och bra liggläge. Dessutom lätt att fälla upp och ned. Jag tror och hoppas vi kommer gilla den! Jag stod och valde mellan denna och den blå med vitt chassi. Vitt chassi är fräscht och känns också nytt, men tyvärr tror jag det blir repigt efter det att man trycker vagen in och ut ur bilen ofta. Svart "håller sig fint" på ett annat sätt. Oragne och rött var inte alls min tanke från början men när jag såg den föll jag direkt. En härlig färgklick bland alla svarta vagnar! Till hösten ska jag ha en shiny svart åkpåse från BRIO i vagnen, det tror jag blir kanon! Det bästa av allt, jag fick den till ett riktigt bra pris, flera hundra under ordinarie butikspris. JAG ÄR HELNÖJD :)
  

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att ni äntligen har fått ordnat en ny vagn! Tycker den ser jättehärlig ut i färgen!

Har hört många som är nöjda med den vagnen.

Men gud vilken söt liten pool Lova badar i. Förstår jag att man inte kan motstå den ;)

Appropå Torekov ska vi också dit. Fast det är först om två veckor. Mina föräldrar har hyrt hus där och vi hänger på från sön-ons. Det är såå fint och mysigt i Båstad och Torekov. Älskar framför allt lugnet i Torekov.

Var där förra året också men kom aldrig ut till Hallands Väderö. Var på tok för varmt och för mycket folk så jag ville inte släpa runt Vilmer för mycket i hettan.



Kram!

2010-07-04 @ 21:48:36
URL: http://malansnyaliv.blogg.se/
Postat av: Jennie

Malin: Ja om du bara visste hur skönt det är att ha blivit av med den gamla vagnen och fått en ny:) Provade den hela helgen och gillar den skarpt, den väger ju ingenting och är superlätt att styra. Rena drömmen! Just nu är det tennisvecka i Båstad och massor med folk, vi valde att vänta tills det lugnat sig lite, men det är en riktig pärla! Även Torekov är fint! Vi ska ut dit i v. 31 nästa gång:)Hoppas ni får kul näst nästa vecka! Ha det fint i sommarvärmen....Kramar

2010-07-05 @ 12:16:55
Postat av: Maria

Den var fin rött är fint till tjejer!

2010-07-05 @ 23:05:15
Postat av: Jennie

Ja, den är både fin och kanonbra!

2010-07-06 @ 09:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0